Mészáros Lőrinc, az ország első számú gázszerelője, aki tulajdonképpen az eredeti szakmája mellett mindenhez ért, most az érdekeltségébe tartozó vasútépítéssel is foglalkozó V-Híd Zrt.-vel állított fel egy elképesztő rekordot.
A G7 cikke szerint Mészáros 55 milliárd forinttért végezheti a Debrecen-Füzesabony vasútvonal korszerűsítésének első ütemét, ami így elsőre tulajdonképpen nem mond senkinek semmit, pláne nem rekordot, de a lap kiszámolta, hogy
a 15 kilométer hosszú szakasz kilométerenkénti ára 3,6 milliárdba kerül majd.
Ez pedig mindenképp új magyar rekordnak számít, legalábbis a Heti Válasz 2018 januári összesítése alapján, mivel eddig a Szolnok-Szajol vasútvonal kilométerenkénti ára volt a legdrágább 3,29 milliárd forinttal, úgy, hogy ott építeni kellett egy új Tisza-hidat is.
Mészárosnak most ezt sikerült úgy túlszárnyalnia, hogy még hidat se kell építenie a BMW Debrecenben épülő gyárához kapcsolódó beruházáshoz.
A kimagaslóan drága beruházás egyik magyarázata lehet az, hogy a mostani fejlesztésben át kell építeni a debreceni és a macsi állomást, valamint külön állomást kell építeni a BMW-gyárnak, zajvédőfalat és aszfaltozott utat is csinál a cég.