Fekete-Győr András, vagy ahogy a közbeszédben hívják, a „fiatal Orbán Viktor” mi mást tenne pár hónappal a választások előtt, mint az egy éves évfordulóját ünnepelné annak a videónak, ahol meghekkelte Szanyi Tibor sajtótájékoztatóját? Ez az a videó, amelyen az MSZP EP-képviselője gesztusértékűen és a szocialista szavazók felé üzenve saját maga is be szeretett volna szállni csapatával az olimpiát ellenző aláírásgyűjtésbe, de Fekete-Győr megjelent a semmiből, és betolakodott a kamerák elé. Úgy tűnik, a Momentumnak jelen pillanatban ez a legfontosabb politikai üzenete a választók számára.
A politikai évforduló ünneplését ráadásul fizetett hirdetésként tálalja a Facebook-népének, ahogy az az alábbi fotón is látszik.
Ha a Momentum beszél „netto színházról”, akkor talán saját magára gondol. Volna néhány kérdésünk Fekete-Győr Andráshoz és pártjához:
- Miért tartja fontosnak a saját, vagy pártja pénzét arra fordítani, hogy fizetett hirdetésben emlékeztesse a választókat arra, hogy egy éve találkozott Szanyi Tiborral egy aluljáróban?
- Ha a Momentum valóban ellenzéki párt, miért nem azon dolgozik, hogy a Fidesz gazságaira, már-már maffiaszerű működésére próbáljon rávilágítani?
- Ha nem a saját pénzéből fizette ezt a hirdetést, ki finanszírozta azt?
- A Momentum politikai programjának mely részét képezi a Szanyi Tiborral való Nyugati aluljárós „médiahekk”?
Őszintén kíváncsiak lennénk a válaszokra, várjuk azokat az [email protected] címre.