Céklás palacsinta

A Le Grand Voyage – A Nagy Utazás blog írójának, Bodrogi Réka receptje:

Ezt a szuper palacsintát készítettem ma reggelire. Gluténmentes, laktózmentes, tojásmentes palacsinta céklás almás banános narancsos töltelékkel, karobos eritrittel és kókuszchipsszel. Igaz kicsit furán hangozhat a cékla palacsintában de mivel nekem a cékla is gyakori étel szükséges hogy legyen az étrendemben az ösztrogén dominancia miatt (segít a szervezetben többek között a cékla le bontani az ösztrogént) ezért próbálok változatosabb ételeket készíteni belőle. Nyersen nagyon szeretem salátába reszelve vagy sárgarépával sütve. 

Hozzávalók:
Szafi free palacsinta (nekem ez a reggeli szénhidrát adag egy része), 3 db palacsinta lett belőle
– 60 g liszt
– 7,5 g eritrit
– 113 g víz (lehet picit több mert könnyen össze áll a tészta és akkor maximum amerikai palacsinta lesz belőle

Töltelék:
– 1 db cékla (415 g)
– 230 g alma
– 165 g frissen facsart narancslé
– 177 g banán

A töltelék nekem két reggeli és két tízórai adag, részletesen nem írom le a számítást mert mindenkinek mások az arányai. így áll össze nálam a szénhidrát a palacsintából és a gyümölcsökből plusz a cékla. A palacsintát megtöltöttem a pürével (mind nem fért bele, a többit mellé ettem meg) majd háromszög formára hajtogattam és meg szórtam karobbal, eritrittel és kókusz chipsszel. Nekem nagyon ízlett lehet bele tenni több banánt esetleg erdei gyümölcsöket és akkor még ennyire sem érezni a cékla ízét bár engem nem zavart.

Ha gondoljátok próbáljátok ki mert nagyon egészséges és tápláló reggeli!


Ossza meg ezt a cikket és kövessen minket facebookon, nekünk ezzel segíthet.


Tisztelettel köszönjük!
A PestiBulvár csapata

Minden vélemény számít!