A L’Oreal keményen szembeszáll a menekültgyűlölettel

A brit L’Oreal Paris olyan nőt választott a hajápolási termékek reklámozására, aki iszlám fejkendőt visel. Álláspontjuk szerint a „Mert megérdemlem” kampány újragondolása fontosabb, mint az aktuális haj látványa.

A termékkampány új arca, Amena Khan – híres Youtube- és Instagram-személyiség – a hétfőn indult új kampányt fordulópontnak nevezte, hiszen egy olyan nőt választottak a projekt élére, aki teljesen elfedi a haját.

„Hány márka csinál ilyet? Nem sok. Ők viszont (L’Oreál) egy olyan lányt raknak egy hajkampányba, akinek nem is látszódik a haja. Attól függetlenül, hogy látszódik-e a hajad vagy sem, ez egyáltalán nem befolyásolja azt, hogy mennyit törődsz vele” – magyarázta a Vogue brit kiadásának.

A magazinban leírják, hogy az új, provokatív kampány miatt meginduló beszélgetésekkel a L’Orealnak végre sikerült demokratizálni kampányszövegüket, a „Mert megérdemlem” üzenetet.

Kövessen minket a Facebookon, hogy azokat a híreket is megkapja, amiket az MTI elhallgat!