A TV2 óriási hibát követett el: rákos fiatalként mutatott be a Tényekben egy csalót, akinek gyűjtést szerveztek

Biztosan ismerősen cseng Csillag Bence története, aki rákbeteg fiúként egy fűtetlen mosókonyhában él Salgótarjánban, és a gyógyszereit is alig tudja kifizetni. A sztori rendesen körbement az interneten, hiszen azzal a TV2 is foglalkozott, ahogy a Blikk is, de utóbbi már levette oldaláról az anyagot.

A történet nagyon szomorú. A TV2 így ír róla a videója alatt:

“Fűtetlen mosókonyhában lakik és éhezik egy 22 éves beteg fiatalember Salgótarjánban. A férfiről nem rég kiderült, hogy rákos, meg is műtötték. Azt mondja, nyitott gerince van, három csigolyája hiányos és asztmás is. Pár ezer forintból él, a lakás rezsiét ki sem tudja fizetni, ennivalóra nem is telik neki, csont sovány.”

A történet nagyon megható, csak kár, hogy nem igaz, legalábbis erre utal minden fellelhető forrás.

A Tarjáni Fészek nevű Facebook-oldal az alábbi kiírást tette közzé:

 

“EGYRE TÖBB A KÉRDŐJEL CS. BENCE DÁNIEL TÖRTÉNETE KÖRÜL

Szombaton jelent meg a Blikkben egy nehéz sorsú, salgótarjáni fiatalember története, majd este a TV2 Tények című műsora is foglalkozott vele.

Segíteni próbáltunk, amikor itt is helyet adtunk a történetnek. Rövid idő alatt nagyon sok felajánlás érkezett és a város vezetése is azonnal az ügy mellé állt.

Időközben azonban több olyan információ látott napvilágot, ami némileg kétségessé teszi a médiában látottak tényszerűségét. Felmerült, hogy korábban hasonló módszereket használva visszaéltek az emberek jóindulatával. Illetve a fiatalemberrel kapcsolatos figyelmeztetések is megjelentek a közösségi oldalakon és privát üzenetekben.

A város szociális ügyekért felelős szakemberei már vizsgálják az ügyet és mindent megtesznek, hogy segítsenek, ha valóban szükség van rá.

Ezért kérünk mindenkit, hogy a konkrét esettel kapcsolatos megkeresésekkel addig ne terheljék a városvezetését és a hivatali szakembereket, amíg a helyzet nem tisztázódik.

Figyelemmel kísérjük a fejleményeket és amint kiderülnek a részletek a médiában megjelent állítások valódiságáról, itt is tájékoztatni fogjuk a segítő szándékú salgótarjáni közösséget.”

Mi is utánajártunk, ki lehet a rákbeteg fiú valójában

Először egy hölgy beszámolóját találtuk meg, aki közzétett egy céges e-mailt, amelyben hasonló eset miatt kér segítséget egy bizonyos Csillag Dániel Bence. Itt azonban épp nem salgótarjáni, hanem ózdi lakosként szerepel.

Egy másik személy azt állítja, hogy tudja, nem stimmel a Csillag vezetéknév sem.

Zárt csoportban gyűjtöttek Csillag Bencének, aztán kiderült, hogy nem minden arany, ami fénylik.

Jelentkezett aztán az állítólagos Csillag Bence nővére is, aki közölte, hogy az öccse gyakran szeret szélhámoskodni, és valójában Szilvási Tamásnak hívják.

Az, hogy a TV2 felült egy efféle csalónak, szokatlan szakmaiatlanságra vall egy csatorna esetében. Mindenesetre ezúton gratulálunk nekik, hogy megmutatták: a “Tények” lényegében “Hazugságok.”


Ossza meg ezt a cikket és kövessen minket facebookon, nekünk ezzel segíthet.


Tisztelettel köszönjük!
A PestiBulvár csapata

Hozzászólás