Karácsonyi pénzszórás – Fidesz módra

Ha történik valami fontos amit nem lehet eltitkolni, akkor azt akkor kell nyilvánosságra hozni, amikor rohadtul nem figyel oda senki.

Mindeközben a nyilvánosság sorban állt a Tescoban

A karácsonykor, amikor a közvélemény éppen azon aggódik, megjön-e az ajándék a postáról, vagy megszállottan vásárol még egy kiló cukrot, vagy amikor a közvélemény bejglit süt esetleg faragja a fenyőfát, hogy beférjen abba a k*rva karácsonyfa-tartóba, na akkor a mi címzetes elöljáróink okosba’ elosztanak pár milliárdot, meg felvásárolják gyakorlatilag az összes országos tévécsatorna reklámidejét értékesítő céget.

Nem figyel senki, de eltitkolni ilyen dolgokat teljesen nem lehet – majd bevalljuk akkor, amikor senki se figyel – gondolhatták a Fideszes fiúk.

Ilyen alapon, akár elmondhatnák a következő heti nyertes lottószámokat fő műsoridőben az M1-en. Senki se nézi, nem vészes. Vagy Orbán elmondhatja hajnali kettő után 3 perccel, hogy lezárja a határokat reggel 8:00-kor és statáriumot vezet be, de ha valaki betelefonál a következő 10 percben és bemondja, hogy gyurcsányferenc akkor inkább mégse, sőt le is mond, és viszi az összes haverját, a pénzek meg valahogy visszakerülnek oda, ahonnan valahogy eltűntek. Ki figyel hajnali 2:03-kor bármire is?! A Kossuthon?!

Így képzeljük el kábé, a nyilvánosságot december 23-án este, meg december 24-én egész nap.

Saját emberük, egy bizonyos Tombor András – aki korábban biztonságpolitikai tanácsokat adott Orbánéknak, és aki újabban Habony Árpádnak ad köcsibe’ – megvette az Atmediát.

tombor andrás dubaj 444
Tombor András Dubajban (kép: 444)

Mi az az Atmedia?

A hirdetési felületeket különféle cégek értékesítik a nagyvilágban – így itthon is – tehát, ha lényegre törően akarok fogalmazni, akkor a ÓMÓ Mosópor a 30 másodperces reklám-spotját egy cégre bízza, hogy az majd okosan, olyan műsorok reklámidejébe szúrja be, amit háziasszonyok, és mosópor-fetisiszták néznek, így célba ér a reklám. Jön a lé a reklámcégnek, az emberek megveszik az ÓMÓ Mosóport, mindenki örül, fokozódik a konjuktúra.

Erre jön ez karácsonyra;

A TV2 csatornacsalád és a közmédia hirdetési felületeit is értékesítő ATmedia sales house közleményben jelentette be a Tombor András cége, a Visus Invest Kft. vásárolta fel a holland Atmedia Holdings BV.-től az Atmedia Kft.-t. A pénzügyi befektetőként megjelenő Visus nem tervez szervezeti és üzletpolitikai változást a cégnél – írta a 444.

Beszámoltak arról is, hogy az eladás azért jöhetett létre, mert az Atmedia Kft-t korábban tulajdonló holland anyavállalat stratégia váltásra hivatkozva kivonult az országból – ugyanakkor a stratégia-váltáshoz hozzátartozik, hogy az Atmedia nettó árbevétele 2014-ben 7,6 milliárd, 2015-ben 9,2 milliárd forint volt. Startégia-váltás. Karácsonykor.

portfolió
Az Atmedia portfóliója (forrás: Atmedia)

Mit jelent ez?

Ez azt jelenti, hogy pl. a Fidesz-irányítású Közmédia, vagy egy, az Andy Vajna által tulajdonolt TV2 csoporthoz tartozó csatornán véletlenül leadnak egy műsort, amit valaki meg is néz, akkor szép jutalékot gyártunk egy sokadik fideszesnek, Tombor Andrásnak és az Atmediának.

Habony ötletei Vajna csatornáján Tombor cégével megspékelve.

Ez azt is jelenti, hogy a magyar média és reklámpiac a sokadik emberen strómanon keresztül ugyan, de mégiscsak egy érdekszférához fog kötődni, mégpedig

a Fideszhez.

Ha eddig nem látott a Walking Dead alatt Magyarország jobban teljesít reklámokat, és ez Önt emberi méltóságában esetleg zavarta, kérem nyugodjon le, holnaptól fog látni.

Kövessen minket a Facebookon, hogy azokat a híreket is megkapja, amiket az MTI elhallgat!