Csúcsot döntött a Fidesz: napi 5 milliót költöttek Márki-Zay lejáratására

Összesen 54 220 695 forintot költöttek el október 10. óta a kormánypárt közösségi médiás kommunikációjára a Facebook hirdetési összegzése szerint. Ebben kormánypárti politikusok és influenszerek is benne vannak. A hirdetésekben egy a közös: mind Márki-Zay Péter kívánja lejáratni.

Miután Márki-Zay Péter meglepetésre megnyerte az ellenzéki előválasztást, a Fideszben el kellett gondolkozni, hogy vajon hogyan tovább, hiszen a “Stop Gyurcsány, Stop Karácsony” kampány okafogyottá vált. Nem sokat teketóriáztak a Fidesz kampány nindzsái, és meghozták a legfantáziátlanabb, ám legegyszerűbb megoldást: Márki-Zay is Gyurcsány embere, és ráadásul nem is jobboldali.

Az összes hirdetésben közös, hogy ezt a két kijelentést ismételgetik, vég nélkül. AZt pedig, hogy igen be lehetnek rosálva a miniszterelnök-jelölttől, nemjelzi jobban más, minthogy

összesen 10 nap alatt költöttek rá fele annyit, mint Karácsonyra 3 hónap alatt!

Nem is titkolt cél az ellenséggyártás, ezt a HírTV Sajtóklub című böfögő műsorában kottyintotta ki Néző László a Médiaworks főszerkesztője: „Márpedig tudjuk azt, hogy milyen, ha elkezd egy normális, jól szervezett párt ellenségmenedzseléssel foglalkozni. Az azért tud hatni. Ott van Karácsony Gergely példája.” Ráadásul ezt azzal kapcsolatban mondta, hogy egyelőre a kormánymédia nem ugrott még Márki-Zay torkának, elismerve azt, hogy a kormány a közpénzből fenntartott médiát is pártcélokra használja.

Mi a véleményed? Ide megírhatod!

Kérjük ossza meg cikkünket, hogy mindenkihez eljusson, így segíti lerombolni a kormányzati propagandát!

OSZD MEG!