Ki hitte volna, hogy valóságos marketingforradalmat indíthat néhány húsgolyó!
Óriásit posztolt hétfőn a Lidl Magyarország. Elsőre semmi extrát nem vettünk észre benne, a cég szemlátomást csak a saját gyártású svéd húsgolyóját szerette volna reklámozni általa. Második olvasatra viszont már feltűnt a turpisság: hogy kiüssék a konkurenciát, finoman odaszúrtak a svéd húsgolyóiról messze földön híres IKEA Magyarországnak. Azt írták:
“ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz, nem lesz szükséged se “összeszerelési útmutatóra”, de nem kell Svédországig sem elmenned.
Az IKEA nem várt sokáig a válasszal: finoman visszaszúrtak, hogy valóban nem kell Svédországig elmennie senkinek, ezért van itthon is IKEA. Még alig ocsúdtunk fel a szellemes válaszból, már el is szabadult a pokol: a legnagyobb cégek a húsgolyó nyomán sorban elkezdték hirdetni a saját termékeiket, mindezt többen rendkívül vicces formában.
Íme néhány a legviccesebbekből:
Ezzel bőven nem értek véget a jópofa kommentek, itt százára szemezgethet belőlük.