Ezt nagyon benézte Kövér: valószínűleg nem árulták el neki az igazságot

Sok Fideszes politikushoz hasonlóan, Kövér László is elkezdte magyarázni a bizonyítványt a bukott önkormányzati választás után. Kövér egészen addig ment el, hogy megkérdőjelezte a választások tisztaságát, és itt persze nem a fideszes csalásokra, a láncszavazásokra, az egy lakcímre több száz átjelentkezettre szavazóra gondolt. Ő a Fidesz hátrányát a közösségi médiában látta:

azért nem volt tiszta a választás, mert a kormánypárti hirdetéseket nem engedte a Facebook.

Kövér szerint, az ellenzéki képviselőjelöltek arca, feje félóránként villant föl mindenki előtt, aki a mobiltelefonját vagy számítógépét használta, miközben a Fideszt kitiltották onnan. Ám ebben Kövérnek nincs igaza, méghozzá nagyon nincs. Ugyanis

a Fidesz háromszor annyit költött a Facebookon fizetett hirdetésre

az önkormányzati választás kampányában, mint az utána következő párt. Csak erre a hirdetési szegmensre 96 millió forintot költött, derült ki az RTL Klub híradójából. Csak néhány szám összehasonlítás képpen: VIII. kerületben a fideszes Sára Botond 3,6 milliót költött a Facebookon, míg a nyertes Pikó András csak 1 milliót. Szegeden a helyzet még durvább, több mint tízszeres a különbség, Botka László 780 ezer forintos költésével szemben a fideszes kihívója 8,7 milliót költött.

Így csak sajnálni tudjuk Kövér Lászlót, aki elvileg igen fontos személy a Fideszben, de úgy látszik, nem merték neki elárulni az igazságot, miszerint hiába költöttek sokat, meg nem szerették őket az emberek. Pedig ideje lesz ezzel megbarátkozni Kövérnek is, mert ez tartósnak mutatkozik.

Mi a véleményed? Ide megírhatod!

Kérjük ossza meg cikkünket, hogy mindenkihez eljusson, így segíti lerombolni a kormányzati propagandát!

OSZD MEG!