Eljárás indult a fideszes céghálózat ellen – akik eddig leghangosabbak voltak, azoknak nincs egy szavuk sem

Fotó: Koszticsák Szilárd/MTI/MTVA

Furcsa dolog ez a fideszes keresztény erkölcs. Ha egy kóláspalack fölött két ember csak ölelkezik, Orbán hívei rögtön őrjöngeni kezdenek és bojkottot kiáltanak – csak mert az a pár nem az ő elvárásaik szerint szereti egymást. Ugyanakkor

ha egy fideszes üzletlánc orális szexet imitáló nőkkel hirdeti magát, akkor az egész Fidesz tábor mélyen hallgat.

Márpedig most pont ez történt. A Lázár fivérek által működtetett CBA egy olyan reklámfilmmel állt elő, amelyben bikinis fiatal lányok vetkőztek, orális szexet imitáltak, miközben a cég reklámarca énekelt. 

Az ember azt gondolná, hogy egy ilyen szexista hirdetés csak feltűnik a magát mélyen “kereszténynek” valló fideszeseknek és hevesen tiltakoznak. Hisz ha a Coca-Cola plakátja miatt attól tartottak, hogy az a melegek identitását terjeszti, akkor milyen példát ad a CBA a hozzájuk  betérő fiataloknak, gyerekeknek?

A fideszes tábor azonban hallgat, mint az a bizonyos végtermék a fűben. Láthatóan szavuk sincs az egészről, ami azért több, mint elgondolkodtató. Talán azért, mert a nyíltan bemutatott orális szex belefér az erkölcseikbe? Hisz Jeszenszky Zsolt, a kormánypropagandát orrba-szájba hirdető

DJ Jeszy megmondta: “a fideszes csajok jobban szopnak”.

A másik lehetőség, hogy szó sincs itt érzékenyről meg őszinte felháborodásról:  a fideszesek egyszerűen csak az ürügyet keresik, hogy erkölcsi felsőbbrendűségüket hirdethessék – ám ha egy szívüknek kedves valaki sért normát, afölött vakbuzgó hitükben egyszerűen átsiklanak.

Az oralis szexet hirdető CBA reklám ellen egyébkent először az Egyenlítő Alapítvány szólalt fel, mondván: a reklámfilm szükségtelenül erotikus, valamint sértő módon ábrázolja a nőket. Később a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) is elítélően nyilatkozott a hirdetésről, mivel az szerintük társadalmilag káros, a márka és termékcsoport népszerűsítése szempontjából túlzott, szükségtelen és szakmailag nem indokolt a szexualitás felhasználása, illetve a nők, a nemiség ilyen formában való bemutatása.

A CBA hirdetése miatt az Önszabályozó Reklám Testület reklámetikai eljárást is indított,

a fidesz kormánysajtó és a hívek azonban továbbra is mélyen hallgatnak…

Mi a véleményed? Ide megírhatod!

Kérjük ossza meg cikkünket, hogy mindenkihez eljusson, így segíti lerombolni a kormányzati propagandát!

OSZD MEG!