Durva kudarc lett a bürokrácia csökkentés: a budapestiek itták meg a levét

Orbán Viktor és Tarlós István a négyes metró átadásán új automata vezérlésű Alstom szerelvényeket tekint meg 2015-ben // kép MTI

Egyre több olyan terület van, ahol súlyos gondokat okoz az állami bürokrácia csökkentés. Ugyanis maga az akció nem az ügyintézési folyamatok újrastrukturálását, egyszerűsítését célozta, hanem

egyszerű létszám leépítést hajtottak végre.

A köztisztviselői létszámcsökkentés miatt nem a központi vízfejeket vették vissza normális szintre, hanem a végpontokon dolgozókat küldték el, emiatt azonban egyre több helyen lesz működésképtelen a rendszer. Ennek most a budapestiek is keményen isszák a levét, mert

már fél éve nem sikerült Budapest új negyedik generációs Skoda-Solaris Trollino trolibuszait forgalomba állítania a BKK-nak.

Ehelyett  2018 december 5-én megérkezett, vagányul kinéző új, budapesti Skoda-Solaris Trollinók a telephelyen állnak, és vigyáznak rá, nehogy eső érje az alattuk lévő betont! Ugyanis, ezek az új trolik az elmúlt több mint öt hónapban még egyetlen egyszer sem voltak láthatóak Budapesten, sem utasforgalomban, de még próbajáraton sem!

Az ok igen egyszerű: Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) utódszervezeténél, az Információs és Technológia Minisztérium Közlekedési Hatóságnál, annyira túltolták a bürokráciacsökkentést, hogy

jóval több ember dolgozik a hatóságnál mint annak előtte, de azokat a szakembereket meg kirúgták,

akik  az új trolibuszok forgalomba helyezési papírjait, engedélyeit ki tudták volna állítani! Így új trolik nélkül maradt Budapest, egy újabb értelmetlen és átgondolatlan intézkedés jóvoltából.

Mi a véleményed? Ide megírhatod!

Kérjük ossza meg cikkünket, hogy mindenkihez eljusson, így segíti lerombolni a kormányzati propagandát!

OSZD MEG!