Mint ahogy mi is hírt adtunk róla, még az országgyűlési választások előtt a kormány rendeletben bővítette ki a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) feladatkörét a divat- és designipari stratégiaalkotással, ehhez és az ügynökség marketing- és kommunikációs tevékenységéhez egy-egy új állami gazdasági társaságot hoznak létre, egyenként 150 millió forintos forrásból. Így jött létre a Magyar Divat és Design Ügynökség, amely bár hivatalosan nem kapcsolódik Orbán Ráhelhez, azonban a vezetők mind jó viszonyt ápolnak a hercegnővel miniszterelnök lányával.
A hivatalos cégadatok szerint 18 főt foglalkoztató divatügynökség most egy százéves budai villaépületből kialakított irodaházba költözik az Istenhegyi úton. A “nagyon fontos” állami ügynökség megjelenése után azonnal felújítási munkák kezdődtek az ingatlanon.
Így ha a saját lábán álló lány esetleg éppen tanácsokat adna a magyar divatnak, majd szeretne átruccanni a papához, nem kell túl messzire mennie. Ez megnyugtató.