Az idei év top10 YouTube sztárja

A Forbes nyilvánossá tette listáját 2016 legtöbbet kereső YouTuberekről. Az internet sztárja elképesztő számokat hoztak idén.

Az összegeket 2016 júniusig bezárólag vizsgálták, adó és egyéb levonások nélkül. Az első tíz helyezett idén összesen 70,5 millió dollárt keresett – ami 23 százalékkal nagyobb összeg a tavalyinál.

A legtöbb YouTube-sztár sikerét pre-roll hirdetésekket és szponzorok bevonásával éri el, ezen felül sokszor indulnak turnéra is, de saját merchandise-termékeik vannak és a média különböző felületein is feltűnnek.

  1. Colleen Ballinger (új szereplő!) – 5 millió dollár

Alteregójával, a komikus Miranda Singszel termékeny éve volt és nagyot szakított 2015-ös Selp-Helf című memoárjával.

  1. Rhett and Link – 5 millió dollár

A páros Mythical Morning című talkshow-jával érte el a 9-ik helyet.

  1. German Garmendia (új szereplő!) – 5,5 millió dollár

Latin-Amerika legnagyobb YouTube-csodája, a chilei komikus és zenész a lista legfiatalabb tagja – 26 éves.

  1. Markipiler (új szereplő!) – 5,5 millió dollár

A gamer kicsit több mint egy év alatt videóivel 15,7 millió dollárt keresett.

  1. Tyler Oakely (új szereplő!) – 6 millió dollár

Az LMBT-aktivista 2015-ben adta ki Binge című bestsellerét és Ellen Degeneres is leszerződtette.

  1. Rosanna Pansino

A vlogger 6 millió dollárt könyvelt el júniusig. A gasztroblogger receptkönyvéből – ami YouTube-csatornáján is bemutatott receptjeit is tartalmazza – 120 ezer darabot adtak el.

top

  1. Smosh

7 millió dollár

Anthony Padilla és Ian Hecox a YouTube meghatározó figurái Smosh című komédia csatornájukkal.

3.Lilly Singh – 7,5 millió dollár

A kanadai rapper egyben táncos és komikus is, videóiban sokszor idézi fel Punjabi-gyökereit. Saját rúzsmárkával is büszkélkedik.

  1. Roman Atwood – 8 millió dollár

A férfi vicces trükkjei nagy dobásnok lettek és idén 70 százalékkal növelték jövedelmét.

A sikerre sokat várt – öt éve töltötte fel első videóját, amikor még pénzt sem tudott keresni vele. Hamarosan érkezik könyve is, márkaboltja pedig ugyancsak jól profitál – itt olyan termékeket ad, mint tollak vagy napszemüvegek, de promótere lett a Scott Toilet Papernek is.

  1. PewDiePie – 15 millió dollár

50 millió feliratkozóját elérve hamarosan megszünteti csatornáját, idén könyvéből, a This Book Loves You-ból 112 ezer példányt adtak el, és YouTube Red-szériájával is óriásit kaszált. Bevételeit idén 20 százalékkal növelte.

Mi a véleményed? Ide megírhatod!

Kérjük ossza meg cikkünket, hogy mindenkihez eljusson, így segíti lerombolni a kormányzati propagandát!

OSZD MEG!