Újabb 2,3 milliárd forintot költ el a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda az „állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására” – írja a G7.
Ha Ön hiányolta a napi migránsozást, akkor van egy jó hírünk annak a megcsavarodott lelkének:
Lesz megint migránsozás!
Vagyis hát eddig is volt itten, de most még nagyobb lesz. Különösen azok kedvében fog járni a kormányzati agymosás, akik a foci vébé szünetében keveslik a köztévé „egyperces híradónak” nevezett szériájában felbukkanó 3 migráns + 1 sikerpropaganda-hírcsokrot (merthogy következetesen ilyen összetételben adagolják őket, figyelje meg).
A kommunikációs közbeszerzéseken ez a kódneve a kék plakátokkal fémjelzett kampányoknak, amelyek eddig leginkább a kormány aktuális ellenségeiről szóltak, mint Soros György, Brüsszel vagy a migránsok.
A legújabb kampányt a korábbi hatból öt ilyen megbízást behúzó Balásy Gyula ügynökségei végezhetik el. Az ő két cége New Land Media, és a Lounge Design elég jól muzsikál a kormányzati kommunikációs tendereken, emellett ő az, akiről a sajtó azt rebesgette, hogy leszorította a pályáról a két korábbi propagandahirdetési nagyágyút Kuna Tibort és Csetényi Csabát, akik mindketten szintén Rogán Antal baráti köréhez tartoznak.