Az Origónál elgurult a gyógyszer. Elképesztő cikket írattak a Fidelitasos ütőemberrel /+Videók/

“Magyarország Soros vérpadján: Holnap meghallgatás Brüsszelben” Ez a címe annak a “cikknek”, amit az online újság jellegét végképp elvesztett Origó címlapján olvashatunk. Már aki bírja az ilyesmit.

A szóban forgó írás ugyanis semmi másról nem szól, csak arról, hogy tulajdonképpen az egész Európai Uniót maga Soros György irányítja, szinte a világ összes civil szervezete az Ő befolyása alatt áll és hogy Soros valójában maga az ördög.

Kiderül a cikkből, hogy Soros a tőzsdespekuláns, multimilliárdos, migránsbarát üzletember olyan szinten tartja a kezében az egész EU-t, hogy a LIEBE bizottság ( A Magyarországról szóló jelentés előterjesztője)  sem más, mint a ” politikai nyomásgyakorlás főfóruma és Soros György meghosszabbított keze Brüsszelben.”

1. Nem tudok elmenni amellett, hogy a cikket jegyző Bordács Bálint volt az egyik áldozat 2016. telén, amikor a Fidesz ifjúsági szervezetének – a Fidelitas-nak-  Füzesgyarmaton tartott disznóvágásán olyan brutális, törött sörösüvegekkel súlyosbított verekedés tört ki két egymással szemben álló belső frakció 3-4 tagja között, hogy az ügyben rendőrségi nyomozás is indult. Kerékgyártó Gábor volt budapesti elnök pedig nyilvánosan kért bocsánatot, majd kilépett a szervezetből. Bordácsot egy volt budapesti elnök embereként verte meg a másik volt budapesti elnök, miután elhangzott a híressé vált: “Na itt van a pénz, leszopsz ennyiért?” – kérdés.

2. Ugyanez a srác késztette arra az Origó egyik rovatának teljes stábját, hogy elhagyja a lapot. Azt írták távozásukkor hogy “Ami az Origo Filmklub az elmúlt 14 évben volt, most megszűnt. 2003 szeptembere óta egészen tegnap estig nem jelent meg nálunk egyetlen olyan cikk sem, amit ne vállalnánk. Szerdán este a tudtunkon kívül kikerült a rovatba egy „Kóla, popcorn és migránspropaganda” című cikk, aminek egyetlen betűjét sem vállaljuk, aminek a szellemisége tőlünk a lehető legtávolabb áll. Ezért nem tudunk mást tenni, mint egy emberként felállni. “

3. Ennek a ma már silány egykoron szebb napokat látott újságnak a vezetője Matolcsy György fia Ádám, aki szerint “az ellenzéki médiumok beállították az Origót úgynevezett propagandaportálnak, amit én egyszerűen a konkurensek lejáratási kísérletének tartok. Az Origót én nem tartom propagandaoldalnak. Az alapító-tulajdonos idején olyannyira kimért hangvételű oldal volt, mihez képest bármiféle elmozdulás heves reakciókat váltott volna ki és váltott is ki. ” Ádám csodát tett az Origóval. Amióta direkt kormányközelbe került. 2015-ről tavalyra 5 milliárdról 5,3 milliárdra nőtt a cég árbevétele, s fennállása óta először termelt nyereséget, rögtön félmilliárd forint erejéig.

Ebben az Országban minden megy, aminek köze van a kormányhoz és semmi, aminek nincs. Bezúzták a Népszabadságot, és egy kumma állami reklám nem megy az ellenzéki médiumokhoz. A csapból is Soros folyik ha azt akarják. Nem maradt ebben az országban semmi, amihez nem ér el a polip karja. Elképesztő rendszert építettek ki. Az Origónál maradt újságírók már csak abban bízhatnak, hogy az a politikai oldal, amelynek ma a kegyeltjei, jó sokáig fennmarad. És így van ez máshol is. Ezzel tesznek tönkre tisztességes újságírókat. Aki ma a “Fidesz-média” része, aligha bízhat abban, hogy a szakma majd kapkod utána egy rendszerváltás után. Pedig az autós rovatban ritka a politika. Régen mondom: ez itt kérem 1984… GONDOLKOZZ!!!


Ossza meg ezt a cikket és kövessen minket facebookon, nekünk ezzel segíthet.


Tisztelettel köszönjük!
A PestiBulvár csapata

Hozzászólás