A TV2 a baloldal helyett véletlenül Orbán Viktort kompromittálta

Kiderült, hogy 2014-ben, a Nyugat.hu-n jelent meg az a kép, amit a Fidesz kongresszusa után az Alfahír a Vajnatévé Tények című műsorának tulajdonított.

Az ominózus kép, ami némi félreértésre adhat okot.

“Miközben Orbán Viktor látható idős Fidesz-szimpatizáns hölgyek gyűrűjében, a képernyőn egy minden bizonnyal másik hírhez szánt felirat jelent meg. Mondjuk Andy Vajna propagandacsatornája az igazsághoz már rég járt ennyire közel.”

Mostanra már frissítették a cikket, azzal, hogy ezt bizony benézték.

A baj nem is ezzel van, bárki hibázhat.

A probléma az, hogy van, aki annyit hibázik, hogy az ember, ha hall a bakijáról, fel sem tételezi, hogy utána kell néznie a dolog valóságalapjának, mert éppen a Tények esetében semmi sem meglepő.

Akit érdekel, nézzen be ide, röhögje könnyesre magát, mellesleg mindjárt megérti azt is, miért dőlt be az újságíró a fenti képnek.


Ossza meg ezt a cikket és kövessen minket facebookon, nekünk ezzel segíthet.


Tisztelettel köszönjük!
A PestiBulvár csapata

Hozzászólás