Ettől lehidalsz! Mészáros Lőrincnek mindössze két 3 milliós cége van. A többivel túlárazott közbeszerzéseket nyer.

Kicsit kutakodtunk a céginformációs szolgálat adatbázisában. Megnéztük mit is tulajdonol valójában a nemzet gázszerelője. Az eredmény egészen döbbenetes. A polip karja mindenhova elér, de a főnök csak két cégben vezető. Ilyen, amikor a stróman, strómanjainak strómanjai vezetik a pénzgyárakat.

Nos, ha hiszik, ha nem, Mészáros Lölő mindössze két olyan cégben van benne tulajdonosként, aminek Ő maga az ügyvezetője. Az is hihetetlen, hogy mindkét cég minimális 3 millió forintos törzstőkével van bejegyezve. Na persze akkor még nem ment ilyen jól.

A Mészáros M1 Autókereskedő Kft. és a CELSIUS 96 Kft. áll csak a mester vezetése alatt. Saját, legnagyobb cégeit: a Mészáros és Mészáros kft-t és az R-Kord Kft-t azonban, a tatabányai Halmi Tamás és Csűrös Sándor vezeti.

A Mészáros és Mészáros résztulajdonol még néhány cégecskét : BAU-PRODUCT 2002 Kft., Atlasz Geodézia Kft., Atlasz Geodézia Kft., Alcsúti Szálloda Projekt Kft., VÉRT Vadászati Kft., Mészáros Autó Javító Kft., MARLERA-ISTRIA Kft., Búzakalász 66 Felcsút Kft., VISONTA PROJEKT Kft.

Mindenre ügyeltek. Nem olyan egyszerű felkutatni a Mészáros birodalom minden cégét.

A cégjegyzékben, ha rákeresünk Mészáros Lőrinc nevére, a lakcíme és az édesanyja neve megadásával, akkor mindössze két céget jelez az adatbázis, amiben benne van Mészáros. Ha az adószámát is beütjük, akkor csak egyet. Az R-kord például valahogy nem akar előbukkanni. Csak akkor érhető el az információ, ha konkrétan az R-kord Kft-t keressük. Hogy ez hogyan lehetséges, azt nem tudjuk, de máskor, másnál ilyet nem tapasztaltunk. Az R-kord egyébként 2015-ben a GySev tenderén nyert. A Swietelsky Vasúttechnika Kft.-vel közösen vállalták a Szombathely és Zalaszentiván közötti, 48 kilométeres vasúti szakasz korszerűsítését 13,3 milliárd forintért.

2016-ban pedig még nagyobb munka részese lett a vállalkozás, a V-Híd–Swietelsky–R-Kord trió nyerte el 72 milliárd forintért a Szántód-Kőröshegy–Balatonszentgyörgy közötti vonal felújítását.

A GySev-tendert az előzetesen becsült 9,5 milliárd forintnál 40 százalékkal magasabb ajánlattal nyerte meg a konzorcium, a dél-balatoni vasútszakasz esetében a győztes ajánlat 19,4 milliárddal haladta meg az előzetesen becsültet.

Ha valakinek további kérdése van arra vonatkozólag, hogy a következő 200 évben fog-e még valaki ilyen pofátlanul, elképesztő higgadtsággal, 100 milliárddal a zsebében a kamerába mosolyogni, akkor mondjuk, hogy felesleges feltennie. Ez a pénz sosem fogy el. Nem tudom elképzelni, hogy ebben nincs benne sok további ember, de legalább egy és egy szép nagy párt.

Most mondják meg őszintén! Önöket nem zavarja? Mert engem nagyon.

 

 

Kövessen minket a Facebookon, hogy azokat a híreket is megkapja, amiket az MTI elhallgat!