Az Index megírta, hogy zuhant a TV2 nézettsége, két óra múlva az Origo lehozta, hogy nőtt

Fotó: MTI / Komka Péter - a kép illusztráció, Andy Vajnát ábrázolja, a TV2 fejét

Azt gondolhatnánk, hogy a nézettségi adatokkal nem igazán lehet machinálni, hiszen tényekre, számokra épülő információkról van szó. Az Origónak mégis sikerült. Az Index megírta, hogy bezuhant a TV2 nézettsége, a kormányközeli Origo pedig mindössze két óra elteltével jelentkezett az alternatív valósággal, amelyben a Vajna-féle csatorna egyre nézettebb.

Érdemes figyelni az időpontokat is.

A fotót Tarnay Kristóf Facebook-falán találtuk

Mindkét oldal a 18-49-es korosztályra hivatkozik. Míg az Index 23,6-10,9 százalékos arányt mutat fel az RTL javára, addig az Origo a pénteki napot emeli ki, amikor is a TV2 megelőzte az RTL híradóját.

A kormánypropaganda így működik. Nem az a fontos, hogy mi a valóság, hanem hogy mi az a miniatűr adat, időpont, amit kiemelve meg tudják szépíteni azt a saját javukra.


Ossza meg ezt a cikket és kövessen minket facebookon, nekünk ezzel segíthet.


Tisztelettel köszönjük!
A PestiBulvár csapata

Minden vélemény számít!