Feltörték az Origót vagy a Fidesz-székházból írják?

Egy újságnál mennyit számít a tulajdonosi kör? Mindent! Legalábbis az Origo.hu esetében nagyon úgy tűnik. Egy ideje már kormánykritika alig, ellenzékkel kapcsolatos mocskolódás viszont gyakran szerepel a portál repertoárjában. Jó példa erre a mai nap is.

Zavar, káosz, jövőkép nélküliség, romlik – ezek a szavak tartoznak az ellenzékhez. Mindennek kapcsán Botka neve kétszer, a Jobbik egyszer szerepel, de a Telenor is kapott egy kiemelt címet. Lényegében ebből a menüből úgy tűnik, mintha az “ismét romlik a levegő Budapesten, Botka a szmogban is autóval jár” összefüggne, és az egész környezetszennyezést a fővárosban, az országban, de még a világban is Botka László okozná, beleértve az óceánok olajszennyezését vagy az illegális bálnavadászatot is.

Vagy feltörhették ezt az újságot, vagy más esetben tényleg a Fidesz székházból gépelgeti valaki, másra nem tudunk gondolni, hiszen ezt állítják magukról az Impresszumban:

“Az Origo a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének tagja, és magára kötelezőnek ismeri el a Tartalomszolgáltatási Kódexet. A társszabályozásban az Origo aláveti magát az MTE eljárásának. Lapunk az önszabályzó etikai irányelveket létrehozó Főszerkesztők Fórumának alapító tagja. Szerkesztőségünk az etikai kódexben foglaltak szerint végzi munkáját.”

Az önszabályzó etika náluk azt jelentheti, hogy a saját ízlésüknek megfelelően szabályoznak. Érthető…

 


Ossza meg ezt a cikket és kövessen minket facebookon, nekünk ezzel segíthet.


Tisztelettel köszönjük!
A PestiBulvár csapata